mandag 12. april 2010

Julestemning i heimen i dag

Det er sjelden i disse dager at det er svært spennende å åpne postkassen. I all hovedsak inneholder den mer eller (aller helst) mindre interessant reklame, samt en regning i ny og ned. Stor var derfor overraskelsen da jeg åpnet postkassen  i dag og fant en hentelapp på en pakke.

Med undring hentet jeg pakken - og undringen ble ikke mindre da jeg mottok den. På følgeseddelen stod følgende referanse: "Julekalender" og pakken var fra Sentraldistribusjon.

Det viser seg altså at min innsats på diverse julekalendere på Internett i tiden før jul har gitt en - tja, hva skal man kalle det - en slags avkastning. Jeg har vunnet! Og at det ble julestemning skriver seg ikke bare fra at det var gjennom en julekalender gevinsten var oppnådd. Neida...

Gevinsten var boken "Jon og den lange julenatta" av Hilde Myklebust (forfatter) og Inger Lise Belsvik (illustratør). En herlig bok om Jon som lar jul være jul og overnatter heller i stallen hvor hesten Tyra er i ferd med å få føll. Slikt blir det julestemning av, gitt.

Takk til Det Norske Samlaget som trakk meg ut - og riktig god jul, folkens :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer! I forhold til å komme fra en familie som ikke har for vane å vinnne, så er jo dette storartet! God jul til deg også :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails