lørdag 16. oktober 2010

En drømmehelg for bokelskere

Noen av bokkuppene denne og tidligere helger i høst. Her en bunke Fakkel-bøker fra Gyldendal.Denne helgen er det virkelig mulig å gjøre mange gode bokkupp i hovedstaden. Selv har jeg hittil fått med meg to av utsalgene, og det har resultert i tjuefem nye bøker i bunken ved senga. Jeg har laget liste over bøkene på bokelskere.no.

Hvor har jeg vært, spør du kanskje? I går gikk jeg en tur innom Bok på netts utsalg i Sandefjordgata. De har denne helgen stort utvalg av bøker til loppemarkedpriser. For åpningstider denne helgen kan du se her. Bok på netts egne sider med nettbutikk finner du på denne adressen: www.bokpanett.no. Bøkene jeg kjøpte? Finner du i denne lista.

I dag morges gikk turen til Tåsen skole og Tåsen skolekorps bokmarked. Et bokmarked med forbilledlig kategorisering, svært fine priser og herlig utvalg. Deres åpningstider i morgen (søndag 17. okt. 2010) finner du ved å sjekke loppemarked.infos sider. Og bøkene jeg endte opp med herfra? De finner du her.

Noen av de siste ukers bokkupp. Blir artig med Nyquist, tror jeg.I helgen åpnet også Lions avd. Bekkelaget sitt bokmarked i Bekkelagshuset. Dette er åpent frem til onsdag 20. oktober 2010. Håper å få det med meg i morgen, søndag, eller en dag til uka. Er dette noe i nærheten av hvordan Lions avd. Bergs marked er, vil nok pengene fly, da utvalget tradisjonelt er svært, svært godt og utrolig godt organisert. Ikke de laveste prisene, men fortsatt godt innenfor hva som er akseptabelt. Noe mer info om bokmarkedet på Bekkelaget finner du her.

En samling Fontene- og Fakkelbøker. Sandemose, Skoen, Bull Gundersen, Carling, Nyquist og Cervantes.  Mange gode timer foran meg.Ser at det er svært mange andre loppemarked rundt i østlandsområdet også denne helgen, så om du ikke kommer deg til Tåsen eller Sagene, er det store muligheter ellers også. God bokjakt!

 

 

  Noe lyrikk, noe Maigret. En salig blanding :)

2 kommentarer:

  1. O la la. Snart må du flytte ut av soverommet pga plassmangel...

    SvarSlett
  2. Det er forsåvidt allerede gjort, men av andre årsaker... :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails